Bokmelding av «Jeg er Zlatan»

Jeg er ZlatanTittelen på boka er Jeg er Zlatan og ho er fortald av Zlatan Ibrahimovic og skriven ned av David Lagercrantz. Boka er ein sjølvbiografi, og ho er gjeven ut av Font Forlag i 2011.

Boka Jeg er Zlatan er ein sjølvbiografi om livet til Zlatan, der han fortel om barndomen sin, mangelen på kjærleik frå foreldra sine, livet som fotballspelar i klubbar som Barcelona og AC Milan, spelarane han krangla med og krangelen med Pep Guardiola i Barcelona. Boka fortel og om korleis han møtte kona Helena Seger, og om borna, Vincent og Maximilian Ibrahimovic.

Boka var lett å lese fordi ho er skrive med korte setningar, og eg synest at boka er spennande og artig å lese fordi det er morosamt å høyre om alt Zlatan har vore gjennom og alt han seier. Han sa for eksempel i eit intervju ein gang at det John Carew (gammal norsk fotballspelar) kunne gjere med ein ball, det kunne han gjere med ein appelsin. Dette gjer Zlatan litt «cocky», som igjen gjer boka litt artigare.

Boka startar med ein god del bilde ifrå livet til Zlatan, og med krangelen mellom Zlatan og Pep Guardiola. Innimellom var faktisk boka vanskeleg å leggje ifrå seg, sjølv om eg ikkje er særleg glad i å lese. Eg trur det var fordi ho var så interessant og morosam å lese. Boka sluttar med at Zlatan oppsumerer livet sitt og takkar Gud for det livet han har fått. Eg synest at den siste setninga seier det godt: «Det var et eventyr, og jeg var Zlatan Ibrahimovic.»

Forfattaren David Lagercrantz er mest kjent for biografien sin om Zlatan Ibrahimovic. Det nest mest kjende han har skrive er novella som heiter Fourth Millennium novel. Eg synest at forfattaren har gjort ein strålande jobb med å fortelje om Zlatan, og han får Zlatan til å verke som ein spennande person, som har hatt ein stor karriere med nokre av dei største fotballklubbane i verda som Barcelona, Juventus og AC Milan.

Eg meiner at boka var kjempebra og eit godt eksempel på at du ikkje bør bry deg og kva andre seier og at du skal gjere som du sjølv vil. Denne boka er og eit godt eksempel på at du skal følgje drømmane dine og ikkje la deg stoppe av andre sine meininger. Eg vil anbefale denne boka til alle uavhengig av alder, fotballinteresse og kjønn.

Elev 11STCD

Legg igjen en kommentar

